Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

De tio bästa serierna på Apple TV+

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi lägger fram våran topp tio av Apple TV+ bästa serier hittills. Var med och rösta på dina favoriter så får nästa läsare fler åsikter att gå på.

Läs hela artikeln här

Trodde faktiskt inte att det ens fanns 10 serier på ATV+

Det är ju inte direkt lätt navigerat.

Skall jag ha kvar det efter gratis året så krävs det en ny app som faktiskt gör att jag snabbt och lätt kan hitta innehållet.

Mormingshow och See är klara favoriter hittills men Kinnanman knappar in

Ursprungligen av Ancientdragon:

Trodde faktiskt inte att det ens fanns 10 serier på ATV+ ...

Tänkte precis skriva detsamma!

Jo de får speeda upp utbudet. Gillar Ted Lasso i och för sig. Ska komma en serie baserad på Asimovs böcker men kommer först 2021..

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-19 21:41

Jag sett tre serier på atv+ tror jag, plus Greyhound.
Ganska tunt utbud där...

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2020-08-20 10:42

Inte mycket jag har sett, förutom Greyhound och ett par avsnitt av Kinnaman-serien. Men som Ancientdragon skriver, så måste Apple göra något åt den hemska appen. Det är ju stört omöjligt att bläddra sig fram till någon intressant att se på. Bara det gör att jag inte kommer förnya nu i höst.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-08-20 11:03

Tycker det är skönt att Apple+ inte följer i netflixstilen på sina serier. Känns som mer genomtänkta serier/filmer och inte bara massproducerat hos Apple+

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-08-20 11:07
Ursprungligen av MatsOlov:

Tycker det är skönt att Apple+ inte följer i netflixstilen på sina serier. Känns som mer genomtänkta serier/filmer och inte bara massproducerat hos Apple+

Samtidigt måste det finnas tillräckligt med innehåll för att motivera att ta ut en månadsavgift för det.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-08-20 11:39
Ursprungligen av zinned:

Samtidigt måste det finnas tillräckligt med innehåll för att motivera att ta ut en månadsavgift för det.

Självklart, men det bestämmer Du som prenumerant, om du tycker innehållet är värt priset.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-08-20 11:41
Ursprungligen av MatsOlov:

Självklart, men det bestämmer Du som prenumerant, om du tycker innehållet är värt priset.

Absolut, dock finns det ju en viss generell prisnivå kontra content som typ alla håller sig på eller över och som de flesta kunderna numera förväntar sig. Om inte Apple också gör det så kommer gemene man inte att betala pengar för tjänsten.

Corona ställde nog till det lite för Apple här men då får de låta pengarna jobba och köpa in lite.

Kanske först med Simpsons?

Greyhound var ok men jag tror faktiskt inte att det ens finns 10 filmer på + just nu.

Så oavsett får de ta och lätta på plånboken.

Har förövrigt köpt Disney ett år nu och ser med spänning framemot premiären. Där förväntar jag mig mer en 10 serier och 4 filmer och det ser ut att infrias även i Sverige

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-08-21 19:58

Home before dark är fantastiskt bra. Just sett klart den och jag måste säga att dessa Apple+ produktioner är otroligt välproducerade.
Netflix och Amazon känns verkligen som massproducerad smörja, om jag själv får säga.

Senast redigerat 2020-08-22 08:56
Ursprungligen av johnh3:

Jo de får speeda upp utbudet. Gillar Ted Lasso i och för sig. Ska komma en serie baserad på Asimovs böcker men kommer först 2021..

Ted Lasso är en trivsam serie. Jag gillar den positiva grundtonen. Inget flabb och Ted Lasso är genuint snäll och varm

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-08-22 02:17

Synd att de gjorde bort sig med Greyhound dock. Missar öppet mål helt.

1
Bevaka tråden