Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Jabra Elite Active 75t är balsam för öronen

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Allt började med AirPods och sen exploderade True Wireless-hörlurarna på marknaden och frågan är om Jabra Elite Active 75t lever upp till förväntningarna?

Läs hela artikeln här

Inga bilder när dom sitter i dina öron Marcus? Vill ju få sig en uppskattning om hur det ser ut ??

Saknar alltid en grej vid hörlursrecensioner…

…hur funkar lurarna i örat när du ligger på sidan på en kudde? För mig är det bara EarPods, AirPods och AirPods Pro som funkar najs. Hittills.

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Inga bilder när dom sitter i dina öron Marcus? Vill ju få sig en uppskattning om hur det ser ut ??

Allt för dig!

Ursprungligen av sjovall:

…hur funkar lurarna i örat när du ligger på sidan på en kudde? För mig är det bara EarPods, AirPods och AirPods Pro som funkar najs. Hittills.

Skall testa det ikväll och återkommer

Jabra gör bra grejer. Synd att micken inte håller måttet, faktum är att Airpods är de enda trådlösa lurarna jag har testat som har både bra mick och ljud.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-08-21 09:43

Något some vore bra (men förstår att det blir extremt svårt att få med i en recension) vore om man kunde få en indikation på batteriernas livslängd.
Inte jätteimponerad av att mina airpods bara har typ en timmes batteritid fulladdade efter tre år med ganska måttlig användning.

Har jag fattat det rätt att de här inte har ANC/Brusreducering?

Ursprungligen av carlsson:

Har jag fattat det rätt att de här inte har ANC/Brusreducering?

Korrekt! Men de isolerar väldigt bra så tycker faktiskt de gör ett bättre jobb än mina AirPods Pro i bullrig miljö

1
Bevaka tråden