Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hela listan - det här kommer finnas på Disney+ i Sverige

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Disney+ är snart här och nu får vi äntligen reda på vad som kommer finnas för tjänsten för oss i Sverige.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-09-03 17:39

Det var en rejäl lista med mycket intressant för mig och övriga i familjen.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2020-09-04 09:24

AppleTV 4 och senare, eller hur?

Jag tror det blir ett bakslag för TV streamingtjänsterna för eller senare. Disney+, Apple TV+, Viasat, HBO med flera. Netflix inte att förglömma.
Peacock i USA också etc..
Känns som när de släppte Apoteken fria, till slut fanns det en i varje gathörn nästan.
Sen har vi de linjära TV bolagen ComHem och andra utöver detta.

Gissar att det blir sammanslagningar eller att någon aktör får slänga in handduken till slut.

Min gissning är att Apple ligger illa till. Samma låga pris men ett massivt innehåll där Apple inte har något alls nästan. Jag tror starkt på Disney+

  • Medlem
  • 2020-09-07 09:53
Ursprungligen av Ancientdragon:

Min gissning är att Apple ligger illa till. Samma låga pris men ett massivt innehåll där Apple inte har något alls nästan. Jag tror starkt på Disney+

Om jag går till mig själv finns det mycket mer jag vill se/ser på Apple TV+ än det som kommer till Disney+ just nu.

Ursprungligen av garda:

Om jag går till mig själv finns det mycket mer jag vill se/ser på Apple TV+ än det som kommer till Disney+ just nu.

Starwars och Simpsons är allt jag behöver allt annat är bara guldkant ?

1
Bevaka tråden