Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
En Airpower kom inte på det senaste eventet. Kan väl säga att för egen del har jag gått tillbaka till det "gamla" sättet att ladda med tråd igen. Gillar något tjockare läderfodral, och då blir det för jobbigt med Qi laddning ta av/på fodralet etc..
Inte ens hur pass forkortad livslängd man kan förvänta sig. 1%? 10%? 30%? Personligen tror jag det är försumbart, åtminstone så pass litet att man inte kommer märka det under tiden man äger enheten.
Inte ens hur pass forkortad livslängd man kan förvänta sig. 1%? 10%? 30%? Personligen tror jag det är försumbart, åtminstone så pass litet att man inte kommer märka det under tiden man äger enheten.
Sen vilket procenttal det blir kan man spekulera om. Däremot börjar mobilerna bli så pass dyra så man vill ju gärna ha så lång batterilivslängd som möjligt. Jag tror framtiden mer ligger i distansladdning. Huawei höll på med nåt som möjliggör att ladda på flera meters avstånd: https://www.gizchina.com/2020/09/15/huawei-ap...