Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper Golden Master för iOS 14, iPadOS 14, watchOS 7 och tvOS 14

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Något oväntat så släpps uppdateringar till alla våra enheter redan imorgon och utvecklare får den slutgiltiga uppdateringen redan ikväll.

Läs hela artikeln här

Ifjol släpptes fyra versioner av IOS 13 för Iphone på mindre än en månad. En av dem kom tre dagar efter den föregående. Vi hoppas på en stabilare start denna gång.

Kommer det något till tvn också tro?

Se om det blir nåt nytt med Carplay när man startar bilen efter uppdateringen, kanske warp motor om det vill sig väl!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-16 08:39
Ursprungligen av N_Micke:

Kommer det något till tvn också tro?

Det står ju t o m i rubriken, tvOS 14

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-09-16 08:49
Ursprungligen av N_Micke:

Kommer det något till tvn också tro?

Se om det blir nåt nytt med Carplay när man startar bilen efter uppdateringen, kanske warp motor om det vill sig väl!

Japp. Installerade TVOS14 GM direkt den fanns. Har haft beta sedan den släpptes och inte varit några större problem. Några appar som haft lite pickups, men inget i själva TVOS vad jag märkt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-16 09:03
Ursprungligen av MatsOlov:

Japp. Installerade TVOS14 GM direkt den fanns. Har haft beta sedan den släpptes och inte varit några större problem. Några appar som haft lite pickups, men inget i själva TVOS vad jag märkt.

Du som då har kört betan, visst är det så att tvOS nu har med Familjedelning? Det har de sedan länge sagt skulle komma med tvOS 14.

Ursprungligen av zinned:

Det står ju t o m i rubriken, tvOS 14

Haha ja det gjorde det. Undrar om det är redigerat eller om jag bara var jäkligt trött ?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-09-16 14:12
Ursprungligen av zinned:

Du som då har kört betan, visst är det så att tvOS nu har med Familjedelning? Det har de sedan länge sagt skulle komma med tvOS 14.

Nu vet jag inte vad du tänker på för funktion riktigt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-16 14:20
Ursprungligen av MatsOlov:

Nu vet jag inte vad du tänker på för funktion riktigt.

Funktionen Familjedelning i iCloud. Att man även på AppleTV ska kunna begränsa appar och innehåll, sätta maxtider på olika appar etc etc.

I dag kommer ju iOS 14 och watch os 7, men Apple Watch serie2 kommer som jag förstod inte ha stöd för Watch os 7. Hur kommer då en serie 2 med Watch os 6 fungera med en iPhone med iOS 14?

Ursprungligen av Redaktionen:

Något oväntat så släpps uppdateringar till alla våra enheter redan imorgon och utvecklare får den slutgiltiga uppdateringen redan ikväll.

Läs hela artikeln här

Släppt!

1
Bevaka tråden