Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej. Beställde en ny AppleWatch från Apple Store och tänkte köpa mig ett par AirPods pro också. Men nu blev jag fundersam.
Ser att Apple Store tar 3195 sek för dem medan det går att köpa dem i butik i Sverige för 2295 sek. Är det samma lurar?
Apples prylar brukar väl inte kunna köpas så mycket billigare utanför Apple store?
//a
Själv köpte jag ett par över disk hos Apple på Emporia i Malmö. Kunde efter någon vecka konstatera att de inte var riktigt kompatibla med mina öron. Inga problem att lämna tillbaka trots flitigt användande och säkert lite baciller och öronvax från mig.
Jag fick mina från NetOnNet idag. Den vänstra hade bara 4 % batteri medan den högra hade 27 %. Låter konstigt, är det inte den vänstra som har gett upp för flera (tror jag har läst det här)?
Jag fick mina från NetOnNet idag. Den vänstra hade bara 4 % batteri medan den högra hade 27 %. Låter konstigt, är det inte den vänstra som har gett upp för flera (tror jag har läst det här)?