Tjaba, har handlat många gånger från apple.se förut utan några problem. Nu har jag slagit till på en Apple Watch Series 6. Köptes den 22 September.
Fick som leverans tid vid betalningen 6 okt - 12 okt (ok inga problem)
Redan den 24 September fick jag mail att den är skickad med spårningslänk till DHL... skit tänkte jag... jag är inte hemma på fredag. Ringde DHL kollade status... mycket riktigt, Apple har bokat flyg frakt (express) och den är planderad till på fredag dock så har Apple inte lämnat över paketet än (ringde klockan 10 på morgonen på torsdagen). Damen på DHL ändrade lev till jobbet (så inga problem). Ringer Apple och kollar om det verkligen stämmer med lev tiden.... njae senast den 6 Oktober säger killen... va? När jag loggar in på mina beställningar så står det imorrn den 25 September... (inget bra svar får jag från Apple) lägger på och tycker att livet är som det är
Loggar in på telefonen så står det Lev tid 12 Oktober WTF???? Paketet ligger bokat som express genm DHL men den har fortfarande inte lämnat lagret i Holland.... Har någon varit med om det förr? Nu står det... Levereras snart! Hahahaha
Rubrik justerad. /Moderator