Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 12 Pro-serien kommer utrustad med 6GB RAM

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple brukar prata lite siffror på sina event men något som de aldrig talar högt om är hur mycket RAM deras telefoner har.

Läs hela artikeln här

Det känns ändå som att Pro namnet ”Professionell” gör skäl för namnet på iPhone 12 serien nu.
Dyrt men man får det bästa.

Ursprungligen av johnh3:

Det känns ändå som att Pro namnet ”Professionell” gör skäl för namnet på iPhone 12 serien nu.
Dyrt men man får det bästa.

Kan bara hålla med, känns verkligen som Apple har lyckats separera de olika enheterna så man har relativt bra koll vad man får och inte får.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-14 22:34

Men jäkligt surt att de separerar Pro-modellerna. Jag vill inte tvingas köpa en jättetelefon för att få bästa kameran.

Ursprungligen av xms67:

Men jäkligt surt att de separerar Pro-modellerna. Jag vill inte tvingas köpa en jättetelefon för att få bästa kameran.

Ja fast det kanske finns orsaker till det 5G antenner som tar mer plats etc..Även vanligt med andra märken. Sony Xperia 1 Mark II och Xperia 5 Mark II som är deras flaggskepp. Den mindre 5 är inte en exakt kopia av sin större kusin. Time Of Flight sensorn är borta bland annat på den mindre.

Inte ens Apple kan väl ändra på fysikens lagar man får mer plats med avancerad teknik på en större enhet. Så som användare får man prioritera vad man vill ha.

En blå mini lutar de åt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-15 08:22
Ursprungligen av johnh3:

Ja fast det kanske finns orsaker till det 5G antenner som tar mer plats etc..Även vanligt med andra märken. Sony Xperia 1 Mark II och Xperia 5 Mark II som är deras flaggskepp. Den mindre 5 är inte en exakt kopia av sin större kusin. Time Of Flight sensorn är borta bland annat på den mindre.

Inte ens Apple kan väl ändra på fysikens lagar man får mer plats med avancerad teknik på en större enhet. Så som användare får man prioritera vad man vill ha.

Bortsett från 5G antennerna som finns i vanliga Pro också håller jag med dig i ditt resonemang. Det kan vara så att man helt enkelt inte fick plats med samma kameramodul inkl allt som hör därtill. Och jag inser det tveksamma i mitt resonemang när jag säger att det kanske vore bättre att då avstå från att sätta in det i Max. Fast det tycker jag nog inte... Alltså landar jag i att det är jäkligt surt. Inte fel.

1
Bevaka tråden