Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Syrenivå i blodet - series 6

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-21 12:15

Är det bara jag som precis fått min nya klocka, uppdaterat till WatchOS 7.0.2 men ändå inte kan starta syremätning?

Appen finns på klockan, men när jag går in på den så får jag bara bifogad skärm.
I appen Apple Watch på iPhone finns ingenting om syrenivå. Inte gömt heller, finns inget när jag söker.

Que? Hur får jag igång det?
Har startat om båda enheter, båda enheter har senaste OS.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-10-21 12:37

Inställningen ska finnas mellan Podcaster och Sömn. Den kommer inte fram när jag söker på syre, men den finns i listan, titta igen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-21 12:43
Ursprungligen av Gäddnos:

Inställningen ska finnas mellan Podcaster och Sömn. Den kommer inte fram när jag söker på syre, men den finns i listan, titta igen.

Podcast appen har jag inte så den är raderad, men vid Sömn finns den inte. Lägger med bild.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-10-21 12:53

Kör du någon beta-iOS på telefonen? Syremätningen har saknats (är avstängd) i vissa betaversioner.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-21 13:01
Ursprungligen av Gäddnos:

Kör du någon beta-iOS på telefonen? Syremätningen har saknats (är avstängd) i vissa betaversioner.

Åh nej kan det ha med det att göra? Jag körde publika betan av iOS 14 innan den hade släppts men raderade profilen sen så den ligger inte kvar sen ett hyfsat tag tillbaka.
Har inte lust att återställa telefonen och hålla på i timmar

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-10-21 13:04

Så är läget alltså.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-21 13:20
Ursprungligen av Gäddnos:

Så är läget alltså.

Tusen tack för din hjälp

1
Bevaka tråden