Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mest Apple Watch för pengarna?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en Apple Watch Series 1 som jag börjar bli trött på, så nu är det snart dags att köpa nytt. Har kollat runt på Blocket lite, men priserna är omotiverat höga, i synnerhet när man kan köpa en splajdans ny Series 3 för 2.495,- (2.895 för 42 mm).

Så, vilken AW ger mest för pengarna tycker ni? Ska man köpa nytt eller begagnat, är det viktigt med Cellular, ska man satsa på femman...?

Det är minst 42 mm som gäller, för övrigt.

44mm series 5 aluminium
Valfritt om du vill ha med mobilnät eller inte

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-10-01 08:14

Jag hade nog nöjt mig med en series 3, priset för en series 5 är lite väl saftigt.

Ursprungligen av Json_81:

Jag hade nog nöjt mig med en series 3, priset för en series 5 är lite väl saftigt.

Alternativet till en Serie 5 är begagnad Serie 4. Serie 3 har för liten skärm

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-10-25 20:45
Ursprungligen av carlsson:

Har en Apple Watch Series 1 som jag börjar bli trött på, så nu är det snart dags att köpa nytt. Har kollat runt på Blocket lite, men priserna är omotiverat höga, i synnerhet när man kan köpa en splajdans ny Series 3 för 2.495,- (2.895 för 42 mm).

Så, vilken AW ger mest för pengarna tycker ni? Ska man köpa nytt eller begagnat, är det viktigt med Cellular, ska man satsa på femman...?

Det är minst 42 mm som gäller, för övrigt.

Lånar tråden,

Har LTE/Cellular klockor bättre GPS än icke-modellerna?

Vet att iPad med data-uppkoppling har bättre GPS än Wi-Fi-iPad vilket kan vara guld värt om man ska köra typ GPS-appar.

Om ja, behöver man ha e-som för att ta del av det eller kan man köra utan esim? Jag cyklar ganska mycket och golfar så hade velat kunna se avstånd till greener , bunkrar och andra hinder på banan.

Hur anser ni att hoppet är mellan en 4a mot en SE är?

Senast redigerat 2020-10-25 21:00
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-10-26 10:09
Ursprungligen av liganen:

Lånar tråden,

Har LTE/Cellular klockor bättre GPS än icke-modellerna?

Vet att iPad med data-uppkoppling har bättre GPS än Wi-Fi-iPad vilket kan vara guld värt om man ska köra typ GPS-appar.

Om ja, behöver man ha e-som för att ta del av det eller kan man köra utan esim? Jag cyklar ganska mycket och golfar så hade velat kunna se avstånd till greener , bunkrar och andra hinder på banan.

Hur anser ni att hoppet är mellan en 4a mot en SE är?

Wifi-ipad har ingen GPS alls, klockorna ska inte vara någon skillnad, men mobilnätet i sig kan ju hjälpa till med positionering.
Har inte haft några problem med GPS i min series 3 utan LTE.

1
Bevaka tråden