Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmdubblering med Spotify

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Spotify fungerar INTE med iOS 14.0.1 och skärmdubblering, jag vet hur man gör, väljer skärmdubblering, väljer Apple TV Vardagsrum för att lyssna via bioanläggningen, går tillbaks och väljer appen "Spotify" det syns på TV men inte på iPhone 11därför kan jag inte välja musik???

Tog fram min gamla iPhone 5s med iOS 12.4.8 modell nummer: ME434KS/A fungerar perfekt.

Oavsett enhet, vi har två iPad, en iPad Air 2 modellnummer: MH1JKN/A och den andra iPad Air 2 modell nummer: MH182KN/A båda med iOS 14.0.1 samt två iPhone 11 båda med modell nummer: MWM32QN/A med iOS 14.0.1 inte på någon av dessa enheter fungerar det med skärmdubblering med Spotify, övriga appar, så långt jag testat fungerar med skärmdubblering.

Ursprungligen av Mc Tommy:

Spotify fungerar INTE med iOS 14.0.1 och skärmdubblering, jag vet hur man gör, väljer skärmdubblering, väljer Apple TV Vardagsrum för att lyssna via bioanläggningen, går tillbaks och väljer appen "Spotify" det syns på TV men inte på iPhone 11därför kan jag inte välja musik???

Tog fram min gamla iPhone 5s med iOS 12.4.8 modell nummer: ME434KS/A fungerar perfekt.

Oavsett enhet, vi har två iPad, en iPad Air 2 modellnummer: MH1JKN/A och den andra iPad Air 2 modell nummer: MH182KN/A båda med iOS 14.0.1 samt två iPhone 11 båda med modell nummer: MWM32QN/A med iOS 14.0.1 inte på någon av dessa enheter fungerar det med skärmdubblering med Spotify, övriga appar, så långt jag testat fungerar med skärmdubblering.

En uppdatering till iOS 14.1 gav inget bättre resultat, man får upp Spotify bilden via Apple TV men ljudet hackar, det går inte att lyssna på värdelöst!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-10-27 16:20

Kör ATV trådlöst eller med trådat nätverk?

ATV

Ursprungligen av kenjon:

Kör ATV trådlöst eller med trådat nätverk?

Apple TV körs via bioanläggningen trådat men trådlöst till router

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-11-13 05:52
Ursprungligen av Mc Tommy:

Apple TV körs via bioanläggningen trådat men trådlöst till router

Varför kör du inte bara via Spotifys app på ATV?

Senast redigerat 2020-11-13 07:55
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-11-13 07:52
Ursprungligen av Mc Tommy:

Apple TV körs via bioanläggningen trådat men trådlöst till router

Släng ut en nätverkskabel på golvet mellan router och ATV och testa om det blir skillnad.

1
Bevaka tråden