Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hemligt meddelande?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Rensade i en låda och slängde bl a en kartong till en iPhone 5 som jag köpte 2013. Nu mer är det källsortering som gäller så jag fick riva ur plasten i botten på lådan och även i locket. Då ser jag detta som är skrivet. Jag vet inte vad, men inte sjutton sitter det väl någon och skriver i varje iPhone låda?

Slänger du Apple-kartonger? Vafalls!

Det kan mycket väl vara en kvalitéts-check. "Denna låda ok", sign. Nästa låda....

Work, eat, sleep, repeat.

"Li was here".

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Slänger du Apple-kartonger? Vafalls!

Misstänkte att den kommentaren skulle komma ?. Det är lite synd på en så fin, välgjord och unik kartong. Men va f-n. Det är ju bara en kartong som ligger till ingen nytta och tar plats.

Ursprungligen av carlsson:

Det kan mycket väl vara en kvalitéts-check. "Denna låda ok", sign. Nästa låda....

Work, eat, sleep, repeat.

Kan vara sant. Men vilket hemskt jobb. Det bara spottas ut kartonger ur fabriken. Att man granskar snabbt allt som passerar på ett band är en sak. Men att sätta en kråka varje låda och lock som är som det ska verkar onödigt. Men det är klart, vid en reklamation från Apple så ska de kunna gå tillbaka och sparka den skyldige.

Senast redigerat 2020-11-01 14:05

Det är inte bara en kartong!

https://www.youtube.com/watch?v=QmemOAnbQls

OT men jag samlar på vintage Star Wars prylar och en person som skulle sälja en Falcon öppnade den och hittade en lapp från någon som jobbat på bandet och monterat den. Han skrev typ hur trött han var på sitt jobb. Med Facebooks hjälp så hittades personen som skrivit lappen också. Liten kul story.

1
Bevaka tråden