Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Aurik Elfriede gör att våra AirPods Pro sitter som berget

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-10-12 10:46

Ni som har köpt dessa, går de enbart att köpa från deras egen hemsida? De har ingen annan återförsäljare? Verkar som att de skeppas från USA, då blir det väl ytterligare kostnad med tull/moms etc...?

Hur lång tid tog det för er innan ni fick eran leverans?

Ursprungligen av zinned:

Ni som har köpt dessa, går de enbart att köpa från deras egen hemsida? De har ingen annan återförsäljare? Verkar som att de skeppas från USA, då blir det väl ytterligare kostnad med tull/moms etc...?

Hur lång tid tog det för er innan ni fick eran leverans?

Verkar vara lite lotteri vart de skeppas ifrån, mina kom från Luxemburg, har faktiskt inte sett dem hos någon annan återförsäljare.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-10-12 11:49
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Verkar vara lite lotteri vart de skeppas ifrån, mina kom från Luxemburg, har faktiskt inte sett dem hos någon annan återförsäljare.

Ok, där ser man. Då betalade du aldrig mer än $23 för dem? Hur lång var leveranstiden?

Ursprungligen av zinned:

Ok, där ser man. Då betalade du aldrig mer än $23 för dem? Hur lång var leveranstiden?

Precis, oj minns inte riktigt var så länge sedan nu men tog kanske 10-15 dagar om jag inte minns helt fel.

Hm, jag vill nog testa et par sådana. Jag ha rM i vanliga plopparna, do borde det gå bra att beställa endast M av dessa?

Ja, nu har jag haft mina snart 2 månader och jag får tyvärr inte dessa att passa heller. Det inbyggda testet i Airpodsen säger fortfarande till mig att byta pluggar.

Hade nog behövt XL som någon annan även beskrivit. Men annars sköna och prisvärda.

Använder dem fortfarande varje dag.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-10-29 21:23
Ursprungligen av Ancientdragon:

Ja, nu har jag haft mina snart 2 månader och jag får tyvärr inte dessa att passa heller. Det inbyggda testet i Airpodsen säger fortfarande till mig att byta pluggar.

Hade nog behövt XL som någon annan även beskrivit. Men annars sköna och prisvärda.

Använder dem fortfarande varje dag.

Kanske du drabbats av det som hände mig, gallren på lurarna blev täppta av klägg från öronen, detta gjorde att testerna misslyckades.
Rengör med häftmassa (som man använder för att hänga upp poster och liknande).

Ursprungligen av mattiL:

Kanske du drabbats av det som hände mig, gallren på lurarna blev täppta av klägg från öronen, detta gjorde att testerna misslyckades.
Rengör med häftmassa (som man använder för att hänga upp poster och liknande).

Värt att kolla men dessa var helt nya och fungerade inte då heller.

Hur i hela friden kan ni påstå att dessa är bra?!
Jag köpte tre förpackningar och provade tillsammans med kollegor.
Visst, dom sitter kvar, men ljudet!! Basen försvinner nästan helt.
Airpods pro har ju ett rätt mediokert ljud redan från start (om man ska ta hänsyn till pris) men om du som jag gillar lite bas på gymmet så kan du glömma dessa tillbehör. Fullständigt skräp.

Ursprungligen av Sperious:

Beställt. Jag ÄLSKAR verkligen webbshoppar med stöd för Apple Pay. Tänk om alla hade det. Så överlägset bekväm betalning utan att fylla i en enda uppgift kring namn, adress eller betalmedel.

Hur ser man detta dom som har stöd? finns en lista någonstans?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-11-10 15:09
Ursprungligen av calinou:

Hur ser man detta dom som har stöd? finns en lista någonstans?

Som överallt annars ser du ju vilka betalalternativ som erbjuds i aktuell butik när du går "genom kassan".

Ursprungligen av zinned:

Som överallt annars ser du ju vilka betalalternativ som erbjuds i aktuell butik när du går "genom kassan".

Har aldrig sett det någonstans men det kanske kommer fler........

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-11-10 15:40
Ursprungligen av calinou:

Har aldrig sett det någonstans men det kanske kommer fler........

Apple Store?

Elgiganten har det också. Men klart ovanligt i svenska butiker. Förmodligen för att Swish och Klarna (som i sin tur erbjuder Apple Pay) har en sådan dominans här.

Bevaka tråden