Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Brydge lanserar Brydge Pro+ till iPad Pro

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En av de populäraste tredjepartstillverkarna av tangentbord lanserar nu Brydge Pro+ till iPad Pro.

Läs hela artikeln här

Det är väl ingen nyhet? Den kom väl i våras? AppleInsider recenserade den på youtube i april. Eller är det någon ändring man gjort?

https://youtu.be/il3Hf2O2Q6I

  • Medlem
  • 2020-11-09 20:40

Hade man inte kunnat få in lite göttigheter i ett sådant tangentbord, som tex en hårddisk, moderkort, ramminne, grafikkort och batteri? ?

Så man kunde klicka på sin iPad Pro och använda den som extern skärm till sin Mac mini keyboard edition...

Mac och iPad i ett.. ?

  • Medlem
  • Köping
  • 2020-11-09 21:02

Eller 360 graders vinkel , så man kan vika tngtbordet platt mot baksidan för enhands soff-surfning...

Ursprungligen av gizthewiz:

Det är väl ingen nyhet? Den kom väl i våras? AppleInsider recenserade den på youtube i april. Eller är det någon ändring man gjort?

https://youtu.be/il3Hf2O2Q6I

Yes men den är ny på den nordiska marknaden men nordisk tangentbordslayout

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Yes men den är ny på den nordiska marknaden men nordisk tangentbordslayout

Trackpadden är det väl enda som är nytt? Finns ju också Apple Magic Keyboard. Men skapligt dyra saker, är det värt bara för en trackpad? Det går ju också att peka på skärmen och då kostar random iPad-tangentbord typ 1000 spänn.

OT-fundering.....använder ej pekplatta men har svårt att tänka mig att det kan gå snabbare att göra saker och ting än med mus.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-11-13 09:01

Det är kanske en vanesak. Jag har bara kört pekplatta sedan 2003, skulle aldrig få för mig att börja med mus igen.

(nu har jag börjat trycka på MBP-skärmen med fingrarna efter mycket iPad användande)

1
Bevaka tråden