Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpguide: Köpa nu eller avvakta?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Fick i alla fall inte ångra mitt köp av iPhone 12 Mini. Den enda som tilldrog sig mitt intresse förutom den var Sony Xperia 5 Mark II. Men det var ingen Black Friday kampanj på den utan bara på den större Xperia 1 Mark II.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-11-24 08:25
Ursprungligen av ibish:

Tycker du fortfarande likadant?

Ja, min Intel iMac fungerar bra och kommer att göra det många år framöver.

När kan jag köpa en M1 iMac?

Ursprungligen av johnh3:

Fick i alla fall inte ångra mitt köp av iPhone 12 Mini. Den enda som tilldrog sig mitt intresse förutom den var Sony Xperia 5 Mark II. Men det var ingen Black Friday kampanj på den utan bara på den större Xperia 1 Mark II.

Jag har haft Sony Xperia 5 Mark II nu ett tag; (dock har jag inte använt den så mycket ännu i fotosammanhang). Fick även med på köpet fina trådlösa hörlurar från Sony.
Var också sugen på iPhone 12 Mini, men som helhet, bedömde jag att Sony var en bättre produkt för mig med tanke på vad man fick för priset. Gillar särskilt att den känns så smäcker! <3 Och att vänja sig vid formaten känns inte svårt alls.

Ursprungligen av MatsOlov:

Ja, min Intel iMac fungerar bra och kommer att göra det många år framöver.

När kan jag köpa en M1 iMac?

Kanske, kanske, kanske … kommer den redan i det här året. Men allra senast hoppas jag att den dyker upp alla fall vid första kvartalet nästa år.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-11-25 06:17
Ursprungligen av pick-me-up:

Kanske, kanske, kanske … kommer den redan i det här året. Men allra senast hoppas jag att den dyker upp alla fall vid första kvartalet nästa år.

Precis. Om. Kanske. Men. Som jag alltid sagt. Behöver du en dator så köp. Vänta inte, för då får du alltid vänta, det kommer alltid något nytt eller bättre det närmaste halvåret/året.

Ursprungligen av pick-me-up:

Jag har haft Sony Xperia 5 Mark II nu ett tag; (dock har jag inte använt den så mycket ännu i fotosammanhang). Fick även med på köpet fina trådlösa hörlurar från Sony.
Var också sugen på iPhone 12 Mini, men som helhet, bedömde jag att Sony var en bättre produkt för mig med tanke på vad man fick för priset. Gillar särskilt att den känns så smäcker! <3 Och att vänja sig vid formaten känns inte svårt alls.

Ja jag funderade på den. Dock tycker jag iPhone funkar bäst med ”point and shot” med kameran rakt av. Sony har sina avancerade Pro foto appar, men har inte utvecklat den vanliga foto appen alls.
Så de har lite olika filosofier kring det.

För egen del vill jag inte laborera så mycket med (foto) inställningar i onödan så iPhone 12 Mini passade mig bättre.

Bevaka tråden