Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikväll drar vi alla vinnarna i vår julkalender

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vår alldeles egna julkalender är nu över och ikväll 21:00 kommer samtliga 24 vinnare att dras.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-12-27 09:23

Väldigt många vinnare med namn som börjar på M?

Och att många av namnen syns i videon i listan till höger (oavsett om man vinner eller inte), är ingen expert men är det förenligt med GDPR? Säkert jag som var slarvig, men jag fick inget intryck av att namnet man skrev upp för utlottning skulle hamna på youtube.

” För att kunna vinna produkten som visas upp är allt som krävs att du prenumererar på vår YouTube-kanal Macradion och sedan fyller i dokumentet i beskrivningen till videon så vi kan kontakta dig om just du vinner”

  • Superhjälte
  • 2020-12-27 10:45
Ursprungligen av ibish:

Väldigt många vinnare med namn som börjar på M?

Låter som en kommentar av en dålig förlorare. ?

Ursprungligen av ibish:

Väldigt många vinnare med namn som börjar på M?

Och att många av namnen syns i videon i listan till höger (oavsett om man vinner eller inte), är ingen expert men är det förenligt med GDPR? Säkert jag som var slarvig, men jag fick inget intryck av att namnet man skrev upp för utlottning skulle hamna på youtube.

” För att kunna vinna produkten som visas upp är allt som krävs att du prenumererar på vår YouTube-kanal Macradion och sedan fyller i dokumentet i beskrivningen till videon så vi kan kontakta dig om just du vinner”

Man riskerar alltid allt när man är med i tävlingar

Håller med om att inkluderingen skapade en konstig känsla när det stod massa namn rak upp och ner, ovanliga namn är lättsökta. Men risken finns att det istället för alla hundra hade blivit max 100 som var med om man skulle köra på sitt användarnamn här eller dylikt.

Är fortfarande fundersam på hur de kopplar mitt Youtube-konto till min anmälan i formuläret. Synd att man inte vann (vad jag vet efter att ha skummat videon när barnen somnat).

Hoppas alla som vann fyllt i allt rätt så alla får sina vinster och alla kan vara glada utan strul!!!

God Jul i efterskott och Goth Nytt år! Fortsätt med julkalendrar, behöver inte ens vara pris varje dag, bara en kort video om nått jul är värt mycket!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-12-27 11:11

Det hade varit intressant att få reda på hur många olika deltagare det var i varje tävling.

Om de nu inte finns fler Kristoffer Haglund som varit med och tävlat så vann jag lucka 17 ?

  • Superhjälte
  • 2020-12-27 11:50
Ursprungligen av zinned:

Det hade varit intressant att få reda på hur många olika deltagare det var i varje tävling.

Det går att se även om det inte är helt tydligt:

  • Superhjälte
  • 2020-12-27 11:52
Ursprungligen av Mrkhaglund:

Om de nu inte finns fler Kristoffer Haglund som varit med och tävlat så vann jag lucka 17 ?

Grattis!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-12-27 12:51
Ursprungligen av Zop:

Låter som en kommentar av en dålig förlorare. ?

Nej då. Det hade varit kul att vinna men jag hade inte jättehöga förväntningar. Tyckte bara det var intressant att så många namn började på M.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-12-27 12:52

Hjulet klev ett steg över mitt namn. Det kändes lite surt. Men, det var spännande. Grattis till alla vinnare.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-12-27 12:58
Ursprungligen av Iliyena:

Man riskerar alltid allt när man är med i tävlingar

Håller med om att inkluderingen skapade en konstig känsla när det stod massa namn rak upp och ner, ovanliga namn är lättsökta. Men risken finns att det istället för alla hundra hade blivit max 100 som var med om man skulle köra på sitt användarnamn här eller dylikt.

Jag har inga problem med att ange namnet, och bryr mig inte heller för egen del om namnet syns. Tror bara att man inte får göra så om man ska följa rådande regler. Att samla in namn för att kunna bli kontaktad, och därefter använda namnet på ett sätt som inte framgått från början. Efter tävlingen ska väl listorna också raderas.

Någon som är mer kunnig får gärna reda ut vad som gäller.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-12-27 13:26
Ursprungligen av ibish:

Nej då. Det hade varit kul att vinna men jag hade inte jättehöga förväntningar. Tyckte bara det var intressant att så många namn började på M.

Ja var kanske en av de få med ett namn som började på M som inte vann något. Men det var roligt ändå, samt en intressant dragning.

1
Bevaka tråden