Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips Canon skrivare och Big Sur

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

God fortsättning! Om du inte får bokstäver längre när du skriver ut på din gamla canonskrivare så:
Finns det drivrutiner till Big Sur på Canons supportsidor ... i Singapore
Produktnamnen skiljer sig lite från Europa så man får leta lite.
Fråga mig inte hur jag hittade dit. Det är lite av ett töcken. Under stor press att skriva ut papper till ett banklån för företaget på en hemmaskrivare/kontor i-sensys MF serien så började jag tråla canons supportsidor i världen.
Martin
PS! Jag meddelade Canon Sverige så det kanske dyker upp en länk.

Senast redigerat 2020-12-28 11:34
Ursprungligen av Martin Rudolfson:

...Produktnamnen skiljer sig lite från Europa så man får leta lite...

Hur skiljde sig namnen åt på din skrivare? Det finns kanske en röd tråd i namnsättningen som kan vara till ledning för någon annan som ska söka.

Och även om det är lätt att googla så hade ju en länk varit trevligt... https://sg.canon/en/support/download

Ursprungligen av Martin Rudolfson:

God fortsättning! Om du inte får bokstäver längre när du skriver ut på din gamla canonskrivare så:
Finns det drivrutiner till Big Sur på Canons supportsidor ... i Singapore
Produktnamnen skiljer sig lite från Europa så man får leta lite.
Fråga mig inte hur jag hittade dit. Det är lite av ett töcken. Under stor press att skriva ut papper till ett banklån för företaget på en hemmaskrivare/kontor i-sensys MF serien så började jag tråla canons supportsidor i världen.
Martin
PS! Jag meddelade Canon Sverige så det kanske dyker upp en länk.

Jag hade inte fokus på detaljerna. Men det var inte svårt att hitta på siten. Det krångliga var att hitta till en supportsite som hade drivisar och inte ge upp

1
Bevaka tråden