Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljud hackar på CarPlay

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Har helt flera olika iPhones med senaste iOS-uppdateringen. För ca 1 månad sedan har ljudet börjat hacka både i Spotify och alla andra musik- och ljudboksappar när vi kör trådlös CarPlay till vår helt nya VW Passat. Har försökt ta bort enheterna och lägga till dem igen, kört via USB-sladd, testat med olika telefoner osv inget funkar. Kör vi via bilens egna ljudsystem via Bluetooth funkar det klockrent. Någon som upplevt detta / har någon lösning? (Det finns surf kvar på telefonerna och det är både inne i stan och på landet).

Så du har testat att ha dom via Carplay med sladd och inte samtidigt kopplade till bilen via blåtand?

Ursprungligen av jurassic579:

Så du har testat att ha dom via Carplay med sladd och inte samtidigt kopplade till bilen via blåtand?

Ja precis, har försökt med alla olika metoder. Nu upptäckte jag även att det hackar när man pratar i telefon. CarPlay är i princip oanvändbart just nu.

Hej!
Hade samma problem på min passat.
Tryck på ”MENU” välj sedan inställningar och bläddra ned till Wi-Fi. Tryck sedan på Wi-Fi: och prova avaktivera. För mig var det här felet då den låg och sökte en ny anslutningspunkt. Vid varje sökning och när den uppdaterade listan på enheter så hackade ljudet till.

Prova det!

1
Bevaka tråden