Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väggfäste för MagSafe Wallet

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Många har säkert en massa extra dubbelhäftande ringar till sina Aqara tillbehör. En sån dubbelhäftande ring bak på en större bricka gjorde susen. (Ska snart renovera sovrummet, därför denna stiliga lösningen.)

Bild 1

Bild 2

Edit: Finns det någon guide till hur man laddar upp bilder till forumet?

Senast redigerat 2021-01-07 15:13

Ladda upp bilder

Funkar det inte att klicka på "Välj Filer"...?

Se bilagan (som är gjord på exakt det sättet).

Bra lösning med magneten.

Fundering: Hur stark magnet kan man använda? Jag har en bilhållare, men där är magneten för svag (den är gjord för iDeal-fodralen), kan jag trycka dit en mega-stark magnet för att hålla uppe telefonen, utan att min iPhone 12 Pro tar skada?

Ursprungligen av carlsson:

Bra lösning med magneten.

Fundering: Hur stark magnet kan man använda? Jag har en bilhållare, men där är magneten för svag (den är gjord för iDeal-fodralen), kan jag trycka dit en mega-stark magnet för att hålla uppe telefonen, utan att min iPhone 12 Pro tar skada?

Provade den vägen, men stod att bilderna var för stora

Jag förlitar mig på magneten i plånboken, det är bara en metallbricka.

Vet inget om magnetfästen, borde finnas att köpa rätt anpassade med dubbelhäftande bak. Då hade man kunnat anpassa befintligt fäste eller liknande.

Ursprungligen av jockethebastard:

Provade den vägen, men stod att bilderna var för stora.

Forumet tillåter tyvärr bara 2 MB små bilder. Varför vet jag inte, känns som en oerhört fånig begränsning 2020.

1
Bevaka tråden