Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangentbord -inställningar IPad Air 2

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Vi har problem med tangentbordet för vår IPad. I bilden syns hur tangentbordet ser ut, oavsett App man använder. Det är inte delat utan jättelitet. Jag vill få tillbaka det till standard. Har googlat runt. Men som ni ser så finns inte den lilla tangentbordssymbolen i nedre högra hörnet av tangentbordet. Så jag kommer inte åt att docka det. I den ena bifogade filen ser ni hur inställningarna ser ut. Jag har testat de flesta inställningar, men utseendet ändras inte.

Det funkar inte att starta om IPaden. Barnen lyckas ibland få till delad skärm. Men vad de lyckats med denna gång får jag inte koll på... ?

Tacksam för hjälp ?

David

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2021-01-10 13:37

Dra ner tangentbordet till nederdelen av skärmen genom att trycka på strecket i nederkanten av tangentbordsfönstret.

Ursprungligen av mattiL:

Dra ner tangentbordet till nederdelen av skärmen genom att trycka på strecket i nederkanten av tangentbordsfönstret.

Tusen tack!! Trodde jag hade testat det, men var nog lite snabb! [skrivet från ett normalt tangentbord] ?

1
Bevaka tråden