Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TP-link Archer AX50 - en framtidssäker router

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En router som är redo för framtiden är precis vad du kan få från TP-link just nu. Den ser till att fördela bandbredden för en stabil uppkoppling där du kan bestämma fördelningen helt själv.

Läs hela artikeln här

Att den saknar EasyMesh borde väl ses som en dålig sak?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Att den saknar EasyMesh borde väl ses som en dålig sak?

Jo TP-link är lite för kära i att skapa sina egna lösningar.
https://www.tp-link.com/se/onemesh/

Köpte en sådan nyligen. Jag prioriterar driftsäkerheten mest. TP-Link verkar vara ett säkert kort efter att ha läst på lite.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2021-05-17 02:24
Ursprungligen av johnh3:

Köpte en sådan nyligen. Jag prioriterar driftsäkerheten mest. TP-Link verkar vara ett säkert kort efter att ha läst på lite.

??? Läste du beskrivning som "John Bevan" satt ??? Jag menar "Science Fiction writer". Borde inte en och annan varningsklocka börja ringa?

Ursprungligen av Gunnar B:

??? Läste du beskrivning som "John Bevan" satt ??? Jag menar "Science Fiction writer". Borde inte en och annan varningsklocka börja ringa?

Jo visst men det var inte den enda källan när man googlade runt, tog det mest som ett exempel. "Eli The Computer Guy" som har en Youtube kanal sa ungefär samma sak om Asus, angående deras laptops. Han har haft en datorfirma också. D-Link har krånglat för mig så nåt verkar det ligga i vad han skrev.

Så därav valet av TP-Link för denna gång.

Ursprungligen av Gunnar B:

??? Läste du beskrivning som "John Bevan" satt ??? Jag menar "Science Fiction writer". Borde inte en och annan varningsklocka börja ringa?

Varför skulle varningsklockor ringa pga det?

Han skriver i egenskap av "In my professional opinion and experience as a computer sales and service business owner
and a certified network engineer, I have found that there are some brands that will avoid"

Fokusera på innehållet!

1
Bevaka tråden