Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kontakta Adobe???

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Orranäs
  • 2021-01-15 17:40

I december gick min bror bort och det är ett litet helvete att fixa alla konton som ska avslutas, prenumerationer som ska avslutas, kunder och leverantörer som ska underrättas.

Men jävligast är Adobe-kontot, det går fan inte att få tag i dom, hittar på epostadresser, men det går bara i retur, försöker hitta chat eller kontaktlänkar, hittar någon, men den leder bara tillbaka till deras suoportsidor som innehåller nada.

Prenumerationen blir förstås inte betald för kortet är spärrat (han finns ju inte längre). Men hot-epost från Adobe kommer fram (det går ju inte att svara på dessa).

Är det någon som har en epostadress som funkar eller ett telnr??

/T

Hallå.

Beklagar din bror.

Är du säker på att chatten inte funkar. Klickade mig runt och kom till ett sån alternativ.

Jag har även tidigare fått hjälp av deras chat om än på engelska.

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2021-01-15 19:57

Provade du om du kom vidare, jag kommer bara tillbaka

  • Medlem
  • 2021-01-15 21:56

Kan låta konstigt men jag får enklast kontakt med företag via Facebook Messenger. Adobe finns där, jag kollade.

Enligt den här artikeln, så verkar Adobe rekommendera att gå via Twitter:
https://www.everplans.com/articles/how-to-clo...

  • Medlem
  • 2021-01-16 23:07

Hej och beklagar sorgen,

om detta inte är löst redan kan jag be Adobe kontakta dig, hur nås du bäst (blir på Engelska)?

Du är välkommen att maila mig på [email protected]

//Max (som jobbar på Adobe)

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2021-01-18 10:42

Tack alla för hjälp, det ordnade sig, fick tag i en vänlig själ genom Messenger som Alix föreslog.

/T

1
Bevaka tråden