Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få en app att låta i tyst läge.

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2021-01-29 19:41

Hej!

Är möjligt att få en app att låta även i tyst läge?

Låta? Menar du notiserna?

  • Medlem
  • 2021-01-29 19:57
Ursprungligen av barbapappa_86:

Låta? Menar du notiserna?

Japp, det gäller en larmapp som jag vill ska låta om det blir inbrott när man har den i tyst läge.

Ja det är möjligt, såvitt jag förstår innebörden av detta.
Från Texecoms app.

  • Medlem
  • 2021-01-29 20:45
Ursprungligen av suddgummi:

Ja det är möjligt, såvitt jag förstår innebörden av detta.
Från Texecoms app.

"Critical alert" viktiga varningar finns inte på alla appar. Jag vill ha den funktionen på connectalarm men den har inte det. Finns det något 3rd party program som kan fixa critical alert på vilka appar man vill?

Ursprungligen av MAcid:

"Critical alert" viktiga varningar finns inte på alla appar. Jag vill ha den funktionen på connectalarm men den har inte det. Finns det något 3rd party program som kan fixa critical alert på vilka appar man vill?

Det får du nog ta med apputvecklaren. Apple godkänner vilka appar som får lov att ha det "entitlement". Larmföretag borde ha lätt för att få ett godkännande, bara viljan finns hos dem att fylla i formuläret.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2021-01-30 16:38
Ursprungligen av suddgummi:

Det får du nog ta med apputvecklaren. Apple godkänner vilka appar som får lov att ha det "entitlement". Larmföretag borde ha lätt för att få ett godkännande, bara viljan finns hos dem att fylla i formuläret.

Instämmer. SMS-livräddare och HomeAssistant har det men varken Securitas direkt, Arlo, Eufy Security eller Krisinformation erbjuder ”Tillåt viktiga varningar”.

  • Medlem
  • 2021-01-30 20:51

Konstigt att man inte kan välja vilka appar man vill ha "tillåt viktiga varningar" på. Jag har en kund som sätter sin iphone på ljudlöst när han ska sova men vill höra om det larmar i hans firma, hur ska man lösa det om nu inte den funktionen fungerar?

Senast redigerat 2021-01-31 10:49

Min larmapp (Texecom Connect) har viktiga varningar. Så det är upp till utvecklaren som sagt.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2021-01-31 15:25
Ursprungligen av MAcid:

Konstigt att man inte kan välja vilka appar man vill ha "tillåt viktiga varningar" på. Jag har en kund som sätter sin iphone på ljudlöst när han ska sova men vill höra om det larmar i hans firma, hur ska man lösa det om nu inte den funktionen fungerar?

Det är ju en relativt ny funktion som kom 2018, så utvecklaren måste släppa en ny app med funktionen.

1
Bevaka tråden