Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AirPods Max - en fest för öronen

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

AirPods Max är Apples första over-ear hörlurar och nu har vi haft dem ett par veckor och är redo att säga vad vi tycker om dem.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-03-31 18:04

Bra recension! Jag håller med om alla positiva omdömen. De har ett magiskt ljud. Välbalanserat och detaljrikt. Brusreduceringen och transparensläget är det bästa jag provat så här långt. Har ett par Sony xm3 sedan tidigare och APM slår dem. Möjligen ska man tillägga att jag ännu inte flugit med APM. Dock törs jag påstå att transparensläget är fenomenalt oavsett om jag flugit eller eller ej.

Det enda negativa, om man inte ska räkna in tyngd och pris där, är att då de har placerat kronan bak och knappen fram kommer ibland kudden mot kronan och ändrar volymen när man ligger ned.

Senast redigerat 2021-03-31 23:39

Den största anledningen till att jag inte använder Over Ear-lurar är att mina öron och mitt huvud blir så varmt att det känns som jag kokar.

Hur är dessa i det avseendet?

Ursprungligen av carlsson:

Den största anledningen till att jag inte använder Over Ear-lurar är att mina öron och mitt huvud blir så varmt att det känns som jag kokar.

Hur är dessa i det avseendet?

Svårt att veta, det har ju inte varit ordentligt varmt än...
Jag har inte märkt nåt inomhus, och själva öronkuddarna är ju inte släta utan är klädda i ett slags nätstruktur och innanför är det ganska mycket luft i konstruktionen så de känns inte alls (för mig).

1
Bevaka tråden