Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iMac 24" - en färgsprakande resa

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Väntan är äntligen över och nya iMac är här i en helt ny design med flera färgglada alternativ, har det varit värt väntan?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-05-26 11:54

Jag blir sugen. Men ska avvakta ett år för att se vad mer som presenteras. Nyfiken på de kommande bärbara och en större iMac.

Ursprungligen av ibish:

Jag blir sugen. Men ska avvakta ett år för att se vad mer som presenteras. Nyfiken på de kommande bärbara och en större iMac.

Ja jag är så sugen på att slå till jag med, men skall försöka hålla mig lite till och hoppas att en större iMac kommer redan i år.

Hur länge dröjer det innan du kräver en ny design nu då? ?

Ursprungligen av carlsson:

Hur länge dröjer det innan du kräver en ny design nu då? ?

10 år till skulle jag säga ?

Var och tittade på en i Elgiganten idag. Gillar designen särskilt när man såg den i verkligheten.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2021-06-06 16:58
Ursprungligen av johnh3:

Var och tittade på en i Elgiganten idag. Gillar designen särskilt när man såg den i verkligheten.

OK, hur uppfattade du den vita ytter kanten jämfört med den tidigare svarta kanten? Själv är jag tveksam.

Ursprungligen av Gunnar B:

OK, hur uppfattade du den vita ytter kanten jämfört med den tidigare svarta kanten? Själv är jag tveksam.

Tänkte nog inte så mycket på den vita kanten. Var och testade mjukvaran och då reflekterade jag inte så mycket på det.
Var en blå modell. Jag tror man vänjer sig.

1
Bevaka tråden