Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Den 14 september är det dags för Apple-event

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har du preppat plånboken och sett till att konsumeringshandskarna är på? Snart är det dags för Apple att visa upp ny hårdvara.

Läs hela artikeln här

iMac iMac iMac iMac iMac!

Gissar att det blir telefonerna och klockan. De brukar hålla datorerna separat på ett annat event.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-09-07 19:54
Ursprungligen av johnh3:

Gissar att det blir telefonerna och klockan. De brukar hålla datorerna separat på ett annat event.

Jag är lite nyfiken på vad de ska hitta på nästa år.

Iphone 13 kommer checka av allt jag behöver inom överskådlig framtid: 120 hz, always on, 5G, onödigt mycket processorkraft.

Nästa steg är väl genombrott inom mobilkameror eller batterier (typ att en laddning räcker för intensivt användande i 3-4 dagar). Min fantasi räcker inte till för att gissa vad jag mer kan behöva.

Ursprungligen av ibish:

Jag är lite nyfiken på vad de ska hitta på nästa år.

Iphone 13 kommer checka av allt jag behöver inom överskådlig framtid: 120 hz, always on, 5G, onödigt mycket processorkraft.

Nästa steg är väl genombrott inom mobilkameror eller batterier (typ att en laddning räcker för intensivt användande i 3-4 dagar). Min fantasi räcker inte till för att gissa vad jag mer kan behöva.

Ja det är väl om de skulle få bort notchen helt, eller nåt annat som skulle dra till sig intresse.
USB-C istället för Lightning.
Är inte så förtjust i den kantiga designen riktigt. Gillade de mer rundade sidorna som iPhone 11 serien hade.

Jag ser det här lite som ett S år för iPhone. Små förfiningar så att säga.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-09-07 21:47

För mig är det här ett mellanår. Ska inte byta telefon förrän nästa år, köpte nyss(maj) en Apple Watch för första gången och tänker inte byta om de inte kommer med något helt revolutionerande och dit räknas inte design. Hustrun ska dock byta telefon från sin bleka 11. Vet inte om det blir en 13 eller 13 Pro.

Själv väntar jag på en MBP 14" med M1X eller M2. Kommer få krupp om det kommer med enbart 14" med M1 eller 13" med M1X/M2.

1
Bevaka tråden