Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Autostart/stop för cyklister. Den funktionen har jag väntat på i fem år eller så. Kors i taket!
Och funktionen kommer även till min gamla series 5, tack för det Apple.
Klart det beror på vem man frågar. Men så seg S3 kan vara med vissa appar som inte ens är tunga så bör man satsa på en nyare generation om man ska köpa en Watch. Det är en bra affär för Apple, inte konsumenten. Men det är som sagt min åsikt.
Autostart/stop för cyklister. Den funktionen har jag väntat på i fem år eller så. Kors i taket!
Och funktionen kommer även till min gamla series 5, tack för det Apple.
Av någon anledning fungerar inte pulsmätningen för mig när jag cyklar. Har alltid varit så och det spelar ingen roll vad jag gör. Har haft S0, S3 (2 st), S4 och S5 och ingen av dem har klarat att mäta puls under cykelpass. Ska testa om det funkar nu ifall jag kör med bluetooth-pulsband runt bröstet.
Ursprungligen av WiFi:
Klart det beror på vem man frågar. Men så seg S3 kan vara med vissa appar som inte ens är tunga så bör man satsa på en nyare generation om man ska köpa en Watch. Det är en bra affär för Apple, inte konsumenten. Men det är som sagt min åsikt.
Typ varenda en av de som presenterade rykten, inklusive de som anses mer trovärdiga, var HELT ute och cyklade när det kom till Apple Watch i år.
Spontant en riktig besvikelse för mig som verkligen hoppades på den påstådda, plattare formfaktorn. Tvekar på om jag ens ska uppdatera min Series 4 nu.
Spontant en riktig besvikelse för mig som verkligen hoppades på den påstådda, plattare formfaktorn. Tvekar på om jag ens ska uppdatera min Series 4 nu.
Även en Apple Watch besvikelse för mig. Saknar blodsockermätaren. Visste att chansen var liten men Apple har provat tekniken i flera år, så den är visst inte riktigt klar än. Batteritiden kunde ha varit bättre – bra är att laddtiden är smula snabbare. Inget AW i år för mig.