Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sex månader Apple Music ingår med AirPods och Beats

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har just lanserat en kampanj där man får sex månaders gratis Apple Music om man äger någon av de utvalda hörlurarna.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-09-21 20:44
Ursprungligen av Redaktionen:

Med sina nya Beats eller AirPods …

Man behöver inte köpa nya. Om man redan äger ett par berättigande hörlurar, uppdaterar till senaste OS och som sagt inte tidigare haft en försöksperiod så ska man kunna ta del av gratisperioden.

Ursprungligen av IngoX:

Man behöver inte köpa nya. Om man redan äger ett par berättigande hörlurar, uppdaterar till senaste OS och som sagt inte tidigare haft en försöksperiod så ska man kunna ta del av gratisperioden.

Ok tack för tipset! ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-09-22 06:37

Ett annat tips. Säg upp befintlig prenumeration, och vips kommer det erbjudande om att prova på igen för bättre pris.

Jag har alltid av ren rutin betalat Spotify och därefter Apple Music i över tio år. Sa upp AM i våras eftersom jag bara lyssnar på poddar numera. Då insåg jag att det är dumt att vara trogen prenumerant.

Samma sak gäller DN, SVD osv. Bara du ens försöker säga upp får du erbjudande om bättre pris.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2021-09-22 15:21

Gäller även TV-tjänstabonnemang...

1
Bevaka tråden