Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken Ipad passar bäst för att se video på soffan?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, precis, så, det ska vara en Ipad, och brorsan vill se video på den och ligga på soffan.
Idag använder han sin Iphone Xr men tycker att den är för liten och att batteriet dras ur för snabbt.
Han ska också kunna koppla upp sina hörapparater, precis som han kan till Iphone.
Själv tänker jag att Ipad mini är ett lagom hopp upp i storlek. Vad tycker ni?

  • Medlem
  • Borås
  • 2021-12-06 21:33

Den som är bäst är väl den största? För att få ett bättre svar måste man nog veta om man vill hålla den hela tiden eller hur set up:n är tänkt.

Ursprungligen av Ola:

Den som är bäst är väl den största? För att få ett bättre svar måste man nog veta om man vill hålla den hela tiden eller hur set up:n är tänkt.

Han vill nog hålla den som han har sin Iphone. Han har ett plånboksskal med vinklingsfunktion, på magen.

  • Medlem
  • Borås
  • 2021-12-06 21:54

OK, min fru har den nya minin med M1. Den är helt grym, vilket lyft med den proppen.

Ursprungligen av Ola:

OK, min fru har den nya minin med M1. Den är helt grym, vilket lyft med den proppen.

Vilken är det? Ipad mini?

  • Medlem
  • Borås
  • 2021-12-06 22:14

Ja, som jag skrev "nya minin". Kanske lite otydligt.

Ursprungligen av Ola:

Ja, som jag skrev "nya minin". Kanske lite otydligt.

Haha, nej, jag som läste slarvigt! Tack!

  • Medlem
  • 2021-12-07 08:45
Ursprungligen av Ola:

OK, min fru har den nya minin med M1. Den är helt grym, vilket lyft med den proppen.

iPad mini finns inte med M1, men A15 är också snabb

1
Bevaka tråden