Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Note: This adapter does not support DisplayPort displays like the Apple LED Cinema Display or third-party DisplayPort and Mini DisplayPort displays. For more information, visit the Apple Support page for the Thunderbolt 3 (USB-C) to Thunderbolt 2 Adapter.
I så fall verkar det inte som att den stödjer Displayport utan bara Thunderbolt. Så resten av adaptrarna har inget att jobba med, så att säga.
som bara kör DVI. De andra kontakterna är ju för USB och Firewire-stöd på baksidan respektive kraftanslutning till "pucken". Jag har ägt en sådan själv.
som bara kör DVI. De andra kontakterna är ju för USB och Firewire-stöd på baksidan respektive kraftanslutning till "pucken". Jag har ägt en sådan själv.
Apple skärmen kräver DVI-D, så inte vilken DVI variant som helst. Kan hända att man kan få en DVI-I att fungera om man kan tvinga en digital signal igenom den, men inget jag kan säga kommer att fungera.
Apple skärmen kräver DVI-D, så inte vilken DVI variant som helst. Kan hända att man kan få en DVI-I att fungera om man kan tvinga en digital signal igenom den, men inget jag kan säga kommer att fungera.