Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Använde Transparentdock innan uppdateringen men efter jag uppdaterat till 10.2.8 så fungerade det inte riktigt som förrut.
Den ville inte bli helt transparant som jag hade tidigare, den ville heller inte göra ändringarna jag gjorde i menynutan docken försvann bara när jag skulle "apply changes" så jag kastade bort TransparentDock och nu har jag ingen dock över huvudtaget!
Jag gjorde exakt samma dumma sak... Slutade med att jag tog dockan från en ren 10.2.8 och ersatte den fulhackade med den rena. Att slänga preferencefilerna endast funkade inte alls.
Nu använder jag ett unsanity.com hack som gör _nästan_ samma sak...
1. Du kan få oväntat resultat om du har installerat operativsystemändringar från andra tillverkare, eller om du har ändrat operativsystemet på något annat sätt. Den här varningen gäller inte vid installation av vanliga program.
Jag förstår ingenting, men så här är det efter varje uppdatering, massor av inlägg om fel. Beror alla fel fel möjligen på att folk inte kör de olika diskprogram som finns. Jag kör alla dessa program och råkar inte ut för några fel.
Jag hade också backat upp min dock men den ville inte komma igång.
Nu kör jag faktiskt "Cleardock" istället, vet inte riktigt varför eftersom dom verkar göra ungefär samma sak, dock så kan man manipulera mer med "TransparentDock" men det gjorde jag aldrig .