Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flash MX Trial

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som alla kanske redan har sett så finns nu Flash MX som demo. Jag höll dock på att bli tokig på den sega Macromedia-siten. Man ska ju gå igenom ett antal sidor innan man når själva nerladdningen. Så eftersom jag önskade en länk till filen direkt så tänkte jag ge er den eftersom jag nu kommit igenom sidorna. Antar att det är ganska mycket trafik på deras server.
http://download.macromedia.com/pub/flash/esd/flashmx_trial_en.hqx

Håll till godo.

har kört flash mx nu i ett vecka och det är ganska annurlunda, tog lite tid att sätta in sig i den ny miljön, först hatade jag nästan uppbyggnaden av det men det börjar smälta in, sakta. nu väntar man bara dreamweaver mx som lär komma i maj, sen är det adjö/bless/bye/ciao/au revoir till classic mode.

Kommer Dreamweaver MX att vara en ersättare till UltraDev också eller måste man vänta på MX UltraDev.

Är Dreamweaver MX gjort för OS X?

Jag installerade Dreamweaver MX och det verkar väl fungera fint under X - ännu ett program som försvinner på min "classic-only lista"...

Citat:

Skapades ursprungligen av: Johan Arvidsson:
Kommer Dreamweaver MX att vara en ersättare till UltraDev också eller måste man vänta på MX UltraDev.

Inte hundra, men DW MX har goda utvecklingsmöjligheter för ASP, PHP, JSP osv osv...

1
Bevaka tråden