Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flera uppdateringar i skuggan av Panther

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har idag som bekant släppt Panther, men också en del mindre upddateringar.

Uppdateringarna är dessa:
Apple QuickTime Streaming Server_5.0
Apple iSync_1.3
Apple QuickTime for Java_6.4
Apple Keynote_1.1.1

Har man hunnit få in Panthern i Macen kan man se att Programuppdatering har fått sig ett lyft. Nu kan man se mer information om nerladdningen och installationen. Dock saknas fortfarande nerladdningshastigheten. Man ser hur många procent som hämtats ner.

Även en iPod-uppdatering för äldre (!!) iPod har släppts idag, 1.3.1.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Adrian B
Även en iPod-uppdatering för äldre (!!) iPod har släppts idag, 1.3.1.

Observera att det är själva uppdateraren som nått version 1.3.1. Den uppdaterar inte mjukvaran på iPoden till nåt högre än 1.3.0.

Min kompis iPod 5Gb gick inte att uppgradera med 1.3.0 på Panther. Det blev badboll. Med 1.3.1 går det.

• Medlem
  • International user
  • 2003-10-25 00:57

En skum sak med nya iSync är att min t68i får en p900-ikon, jag blev först glatt överraskad men så tittade jag på telefonen och såg med besvikelse att den fortfarande var en t68i ;-/

Citat:

Skrevs ursprungligen av Rickard A
Observera att det är själva uppdateraren som nått version 1.3.1. Den uppdaterar inte mjukvaran på iPoden till nåt högre än 1.3.0.

Min kompis iPod 5Gb gick inte att uppgradera med 1.3.0 på Panther. Det blev badboll. Med 1.3.1 går det.

Aha, det förklarar saken. Nåja, det är väl i alla fall bra att dom orkar lägga ner det arbetat. Synd att dom verkar ha lagt ner utvecklingen av mjukvaran för gamla iPod.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-25 09:01

En QTuppdatering (4.02) för FCPanvändare släpptes också igår. Den ska rätta till en "showstopper-bug" som orsakat badboll och frysningar när man haft olika format i samma projekt.

1
Bevaka tråden