Det glipar lite häråvar och vem som är välkommen är i bästa fall möjligt att lista ut. Har jag missat någon fundamental inställning i safari?
I Netscape på Solaris visas inte innehållet i flärparna alls, vilket gör det lite knixigt att logga in.. kanske en bra idé att gå igenom koden..?
Verkar som era läsare inte hanterar <IFRAME> riktigt bra.
Går det inte att komma ifrån det i php-koden?
Skrevs ursprungligen av BosseBus Verkar som era läsare inte hanterar <IFRAME> riktigt bra.
vad finns det för läsare som hanterar iframe?
varför ens använda iframe? verkar bökigt..
Japp, det är en klumpig nödlösning... vi ska inkludera innehållet direkt i sidorna så snart vi bara hinner.
/M
Safari...
Skrevs ursprungligen av BosseBus Safari...
ja men de e ju för höga bövölen Safari jag kör...
Skrevs ursprungligen av David Slättne ja men de e ju för höga bövölen Safari jag kör...
LOL
Sorry... Har aldrig haft probs så jag bara utgick från att du körde något annat...
Skrevs ursprungligen av BosseBus LOL
ganna killya!!!
Nej sådär har det aldrig sett ut för mig i Safari. Men det har den i någon annan webbläsare, kan inte minnas vilken. Men i Safari funkar 99mac alltid!
kan jag ha ställt till det i debug-menyn med någon inställning kanske??
(jag tycker iofs att jag prövat nästan allt i inställninga men.....)
Skrevs ursprungligen av David Slättne ganna killya!!!
Barrack 1.0.4?
Om jag förstorar texten i Safari får jag samma effekt med texten "Välkommen tillbaka", men inget av de andra skumma felen som syns i dumpen.
Sådär! Nu är login och sökrutan omkodade utan iframes. Förhoppningsvis kommer denna lösning fungera mycket bättre än den tidigare.
Iframes är w3 html 4.01 standard. Alla läsare borde hantera det, jag har aldrig stött på problem med mina (Safari och IE 5).