Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

telefon/pda med textigenkänning och macstöd?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå!

Jag är ute efter en Kombinerad Mobiltelefon/PDA med kalenderfunktion och textigenkänning(skriva med penna) denna skall gå att synca med X så att ja får in mina möten etc i iCal o Andressboken..

Finns det sånna??

  • Oregistrerad
  • 2003-10-26 17:56

SonyEricsson P900

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2003-10-26 20:12

Och SE P800.

Vad är de stora skillnaderna mellan P800 & P900, och ni som har P800 (900 har väl inte börjat säljas?) Hur är tecken igenkänningen? Går de bra att skriva och få den o fatta kråkorna?

  • Oregistrerad
  • 2003-10-26 21:29

Ja det går utmärkt att skriva på den.

http://www.sonyericsson.com/p900/
Där kan du läsa om skillnader etc

Kanske kan va värt o vänte lite med inköp av ovanstående pryl.. Känns som att detta med kombinerade PDA's/tele, ala smartphone ännu är ett rätt nytt koncept.. borde ju trilla fram flera modeller tycker man..

Citat:

Skrevs ursprungligen av Johan S
Kanske kan va värt o vänte lite med inköp av ovanstående pryl.. Känns som att detta med kombinerade PDA's/tele, ala smartphone ännu är ett rätt nytt koncept.. borde ju trilla fram flera modeller tycker man..

nytt? har funnits ett antal år men visst vänta å se kan man ju om man inte har behovet. Helt rätt. Om man där emot tror det fyller ett behov och kan förenkla din arbets vardag eller dyligt tror jag man bör satsa på en P900 eller någon telefon med liknande funktionalitet, finns inte, mig veteligen, någon på marknaden i dag..

Lycka till med ditt val vad det än må bli.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-10-29 18:14

P900 beställd från Dustin. Om den kommer innan helgen så presenteras ett test på söndag eller måndag.

1
Bevaka tråden