Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Finns det något sätt att ha flikar som standard i Safari? Alltså att inte behöva hålla inne äpple om man vill öppna i ny flik, eller trycka Äpple-T, utan att det är flikar som är förval.
Du menar så att varenda gång du klickar på en länk, vilken som helst, så öppnas den i en ny flik? Eller menar du bara länkar som annars skulle öppnas i nytt fönster?
Det finns ingen sån inställning så vitt jag vet. Kanske att det finns nån gömd inställning, men jag har inte testat några sådana.
Jag tror att det går att lösa med Saft. Har inte kvar det på datorn, men det är klart en skön funktion. Tabbar (flikar) är sannerligen en gudagåva. Saft på VT
hallå. visst det någon som kan hjälpa mig?
Jag har laddat ner saft och installerat det men inget händer. Jag hittar ingen meny för saft och tja jag fattar inte ett skit!
Se till att du läser Read me-filen ordentligt innan du installerar Saft, det är lite bökigt. Det kan vara det du har missat på. Sedan dyker inställningarna upp bland det vanliga inställningarna i Safari.
Skrevs ursprungligen av majk Se till att du läser Read me-filen ordentligt innan du installerar Saft, det är lite bökigt. Det kan vara det du har missat på. Sedan dyker inställningarna upp bland det vanliga inställningarna i Safari.
/majk
ja det var klart att det var det jag missat!
Tack ska du ha nu har jag fått det att funka som det ska