Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
PF: Jepp. Låt oss göra det! Vi ses i någon annan del av Stockholm den här gången. Vad finns det för bra ställen på Kungsholmen, Östermalm eller i Vasastan?
Ett annat lysande alternativ är en mejerirunda där man kan gå runt och pimpla mjölk. Då behåller man klarheten i tanken under hela kvällen, samt stärker benstommen så att man kan försvara sig mot den onda pc-världen.
Där kan man först käka gott och sedan hänga i baren. Jag har inte varit där på en halv eon men jag tycker atmosfären är rätt schysst - men det finns förstås massor av andra ställen. Förslag?
Skrevs ursprungligen av Pirre Eftersom färjetrafiken ökar nu till Danmark. Man skall återinföra färjan Malmö-Köpenhamn.
Mac-Roskilde kan de va nåt?
Tillsammans med:
Jaha, det vart inge eller?
Kom igen nu.
Någon som är krogkunnig - nått ställe som klarar att servera en bit god vegetarisk tallrik, eller något ställe som är bra på fisk. Låter det bra?
När eller om 99mac blir förening så vore det inte dumt med en blandning av ungdomar som snackar "språket" och kan förmedla lite till oss gamlingar som vill hänga med.
Jag har nog halkat på en del.
SCSI t.ex. och säkert många andra fackord som vi/jag missat.
Gamlingarna kan ge erfarenhet av att driva företag bråka med myndigheter , säljteknik , elda vedbastu m.m. jordnära saker så får ungdomarna bidra med nya språk och cyberframtid.