Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ja, som rubriken antyder. Har ni märkt att Panther drar mycket batteri i vila? Min Pismo kan knappt hålla sig i vila över 10 timmar på batteri, mot tidigare många dagar. Intressant, undras vad det kan bero på...
Har hört det från någon mer också.
Min batteriikon går inte längre upp till 100%, utan stannar på 99%. Tror det kom med uppdateringen till Panther..
Det har inte så stor betydelse, utan får väl räknas som en liten bugg..
Har samma problem med min Pismo som Bollman, men jag har fortfarande 10.2.8. Det var med det som det började (jag väntade ändå till den uppdaterade versionen innan jag installerade.
"Vanliga" batteritiden är OK. Felet är att den drar för mycket ström i vila. Fram tom 10.2.6 hade jag inga problem, men med 10.2.8 började det. Men det tog ett tag innan jag förstod vad som hänt. Tydligen samma i Panther? Nån som vet något annan källa om detta?
Skrevs ursprungligen av J Thomas E Min batteriikon går inte längre upp till 100%, utan stannar på 99%. Tror det kom med uppdateringen till Panther..
Det har inte så stor betydelse, utan får väl räknas som en liten bugg..
Det verkar ha lugnat ned sig lite med senaste Panteruppdateringen. Tror jag - inte luskollat. Men nyss startade jag (måndag 08.19) på 66% efter att burken vilat på batteri sen i fredags natt. Drygt två dygn. Bättre är förut tror jag.