- Gäst
- Oregistrerad ●
Blir det ngt idag eller?
Annars har jag som förslag imorgon fredag på Elite Plaza Bar.
Baren ligger i hotellet ovanför Bishops arms och är lite skönt lyxig.
Ölpriserna är OK och till yttermera visso spelar jag skivor inne i baren mellan 18.00 - 21.00
Tjing,
Stefan
Skrevs ursprungligen av Pär
Snuvig som en get (en snuvig get då alltså) men Elite Plaza låter ju gött (är det i frukostmatsalen o baren där utanför? härligt ställe ).
Skall försöka bli frisk - skal lanstränga mig...
Får man önska?
Jepp, det är i baren jämte matsalen (Swea Hof). Stället är juste på så sätt att det är ett ganska blandat klientel, allt från sneakers till stiff suits ...
Visst får man önska - frågan är om jag har det i skivcaset.
Vad tycker resten? skall vi försöka träffas i morgon?
Sounds good.
I morgon?
Japp - jag och Linus med poolers var på Swea Hof. Men jag såg ingen Bede. tittade iofs inte runt.
Skrevs ursprungligen av Kenneth Pilo
Japp - jag och Linus med poolers var på Swea Hof. Men jag såg ingen Bede. tittade iofs inte runt.
När var ni där? Jag spelade mellan 18 och 21 så om du var inne i baren så kan du knappast ha undgått mig och mitt lilla DJ-bås ...
Vad tror vi om att göra ett nytt försök nästa fredag?
Tjing,
Stefan
Skrevs ursprungligen av Jonaz
Fredagar är vigda åt arbete för stackars rock-folk, varför inte söndagar som är vigda åt hedonism?
Söndagar är vigda åt flickvännen (med vissa hedonistiska inslag) för oss stackars nu-jazz/broken beat/bossa nova-DJ:er/skivbolagsdirektörer som arbetar sex dagar i veckan ...
Hur ser det ut på lördagarna då?
(Om vi vill gå till Elite så kör jag där mellan 20 till 00)
Stefan
Ingen som är sugen på lite öl i morgon?
Eftersom jag är "fast" på Elite mellan 18 och 22 så står mitt förslag fast.
Jag kanske kan fresta med en gratis original-CD från Compost Records som innehåller den första reklamspoten till PBG4 (och hela låten av artisten Minus 8 plus några remixar tror jag ...) till de fem första som kommer !!
och Jonaz - är det inte lite tidigt att börja julskylta redan nu?
Kom igen nu, det är ju helg snart ...
Stefan:cool:
Jag kommer nog förbi ikväll... och lyssnar på..
Nancy
Skrevs ursprungligen av hedelina
Jag hade gärna diskuterat lite Rainer Trüby med Stefan om jag bara inte var så sent ute.
Jag spelar i princip varje fredag och lördag med få undantag så det är bara att komma förbi och ta en öl eller en drink så kan vi snacka Trüby och andra bleka jazz-tyskar ...
Ha det gött,
Stefan
Hmm, det var drygt det här. Jag föreslår Cheers på Viktoriagatan på torsdag. Hur låter det?
Nytt försök, denna gången med fina priser (!). Föreslår då "Skål" som vi har varit på en gång tidigare. Datum: tisdagen den 9:e december, klockan 19:00 >
Priserna består av 2 exemplar av Norton Antivirus 9.0 för MacOS X (NFR) - 1 paket till en kille och 1 paket till en tjej. Gruppen agerar domare och proklamerar sitt beslut klockan 21:00.
Mer info om priserna hittar du i följande tråd:
http://99mac.se/forum/showthread.php?s=&threadid=35112
Så vilka vill vara med och tänker komma, lista er här:
1. Olle Jonsson
Skrevs ursprungligen av Olle@mac.com
Nytt försök, denna gången med fina priser (!). Föreslår då "Skål" som vi har varit på en gång tidigare. Datum: tisdagen den 9:e december, klockan 19:00 >
Priserna består av 2 exemplar av Norton Antivirus 9.0 för MacOS X (NFR) - 1 paket till en kille och 1 paket till en tjej. Gruppen agerar domare och proklamerar sitt beslut klockan 21:00.
Mer info om priserna hittar du i följande tråd:
http://99mac.se/forum/showthread.php?s=&threadid=35112
Så vilka vill vara med och tänker komma, lista er här:
1. Olle Jonsson
2. Thomas Magnusson