Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Misslyckad installation

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har kört OS X 10.1.2, men eftersom det haft en tendens att krascha har jag avstått ett tag och hållt mig till 9.2.2. Nu försökte jag installera X igen, eftersom det var nödvändigt för att få mitt nya tangentbord att fungera, men det gick inget vidare. När datorn startar upp efter installationen får jag en tom blå skärm, där bara klockan och batteriindikatorn syns. Ominstallation och flera omstarter har inte hjälpt. Någon som förstår sig på detta?

Vilket grafikkkort har du?

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2003-11-07 22:19

Microsofts nya VPC som är ute o härjar och smittar macarna med Blue Screen of Death...

Jag har en G4 Powerbook 550 Mhz med 16 mb grafik. Vad kortet heter vet jag inte, men det är original (sitter vid annan dator nu).

Vilket system försöker du installera? Inte 10.1.x väl? Det är inte att rekommendera! Inte Jaguar heller nu när Panther finns egentligen...

Det är 10.1.2 - Jo, jag vet att det inte är bra, det är bara en tillfällig lösning tills Panther är införskaffat.

1
Bevaka tråden