Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av basic ser nice ut, hur upplever du det? Ser man tangenterna bra eller? Lyser det upp bra? Känns det som en onödig lyx eller en bra grej?
Det är en väldigt cool finess, men knappast nödvändig. Jag upplever att ljuset från skärmen krockar med tangentbordets belysning. Men man vill skriva med skärmen nersläkt så kan det nog vara bra att ha...
Det är kanske inte en så särkilt praktisk grej, men den är mysig, känns lyxig och har hög coolhetsfaktor. Vill inte vara utan.
OK, krockar?? menar du att det reflekters i skärmen? Kan man stänga av tangentbordets belysning om man vill?
Sköter inte sensorer om att skärmen alltid har så låg styrka som möjligt i ett ljust rum med?
snygga bilder, klart man inte kan leva utan ett backlighet
ett sånt måste vi ha för att kunna leva vidare, men går det att slå av backlighten och reflekteras det i skärmen??
Skrevs ursprungligen av basic snygga bilder, klart man inte kan leva utan ett backlighet
ett sånt måste vi ha för att kunna leva vidare, men går det att slå av backlighten och reflekteras det i skärmen??
Ja det går att stänga av, och nej den reflekteras inte i skärmen. Vid mörker sänker datorn automatiskt ljuset från skärmen och ökar ljuset i tangentbordet. Men som sagt, båda funktionerna går att stänga av.
ok, det är ju bra. Har sensorerna någon funktion på dagtid i ett ljust rum? Kollar de kanske att det är väldigt ljust och sänker skärmens styrka då med?
Skrevs ursprungligen av 3OPAH Skitcoola bilder, kan knappt vänta ... .
Lite off topic, men... .
Grattulerar till ditt nya inköp.
Är du nöjd med den?
Vad har du gjort av din gamla Pismo?
Kommer att beställa min 1,25G Alu i slutet av november.:)
Tackar! Jodå, 17"-tummaren är riktigt grym. Todde den skulle vara stor och klumpig, men så är inte fallet, den går nästan ner i min gamla datorväska.
Pismon är såld till en switcher!
Skrevs ursprungligen av Ciryon Martin, vad blått ditt ser ut. Är det kameran eller har du sådan blå färg i verkligheten? Mitt är mera vitt.
Det är mycket riktigt mycket vitare än vad mina bilder ger intryck av. Förmodligen låg lite felaktiga inställningar av vitbalansen kvar i kameran när jag tog korten.