Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IndeSign och Suitcase X1

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mitt problem med ett kraschande IndeSign när bild med urklippsbana monterades är löst – tack för det, men fortfarande kraschar programmet.

Jag har nu upptäckt att det åtminstonde i ett fall kan bero på att IndeSign inte fungerar felfritt tillsammans med Suitcase X1. Öppnar jag ett IndeSigndokument utan att de typsnitt som finns i dokumentet är öppna i Suitcase så kraschar programmet. Om inte omgående, så i alla fall om jag försöker göra något (ändra visningsprocenten exempelvis). Det spelar ingen roll om Autoactivation är på eller av.

Någon annan med motsvarande erfarenheter?

Glöm mina problem med Suitcase X1! Jag började ana att det helt enkelt inte stod rätt till med min IndeSigninstallation, så jag gjorde om den enligt konstens alla regler (dvs fick med alla uppdateringar). Nu verkar allt fungera igen – peppar, peppar!

Suitcase X1 kommer att uppdateras för Panther framöver har jag fått veta så den är inte felfri som det är nu. Mina bekymmer med Suitcase/Word försvann förresten efter en formattering och nyinstallation av Panther. Allt löses inte med kasta prefs-filer och nyinstallation av program nuförtiden.

1
Bevaka tråden