Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Entourage X + Palm Desktop 4.0

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-05-16 15:53

Jag läser på Palm´s sajt att man ska kunna dela information mellan Palm Desktop och Entourage X. Någon som vet hur man går tillväga? Tack!

• Medlem
  • Skänninge
  • 2002-05-16 19:23

Dela vet jag inte, men det går att importera kalendern och kontakterna från Palm Desktop till Entourage.

Men synka mot Palmen sedan går inte. M$ har inte lyckats skriva någon Conduit för OsX än, vilket jag tycker är Mycket dåligt! Men det ska ju vara på gång säger de...

Ja, QueueSynk finns ju, men tycker den är olidligt långsam.

LÄste också på Microsoft site idag att en conduit är på G... inget närmare besked. Men man kunde anmäla sig för deras newsletter, så ges besked när conduiten kommer. Alltid något?

Synka Siemens ME45 mot macen?

Jag skulle gärna vilja lagra alla mina nummer samt adressuppgifter som jag har i min mobil i datorn och ha möjligheten att redigera dessa enkelt och samtidigt ha en backup. Jag bara väntar på den dan när mobilen blir stulen.........
Sist brakade sim kortet och 100 telnr. med namn som bara försvann, gånger x knapptryckningar på nallen.........suck och vilka nummer var det? Suck + suck........
Jag har en Siemens ME45 och via deras support fick jag svaret att deras mobiler aldrig varit kompatibla med mac, men på senare tid hade dom fått mycket klagomål och förfrågningar, så ev. skulle dom börja titta på det.....
Man fick även med någon datakabel som inte ens fungerade på en ca. 1 år gammal bärbar PC med både firewire och usb.......hmm.
Vad gör jag???

Richard

1
Bevaka tråden