Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Imovie2 Problem med 3:an!!!!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Uppdaterade just till iMovie3 och nu funkar inte ett smack!
Jag vill gärna veta var jag kan ta ner iMovie 2?!?
Eller vad ja ska göra för att det ska flyta fint i 3:an!?

  • Medlem
  • Lund
  • 2003-11-16 17:02

Ta ner går inte, men du har Imovie 2 på gamla system skivor.
Hade oxå problem med en Formac låda som inte gick med Imovie 3 utan uppgradering .
Installerade ett nytt gammalt system från cd på en partionering, sparade Imovie2 och slängde allt annat. Kunde inte hitta på cd att Imovie 2 bara installerades.

Har movie2 kvar, 26,2 Mb har du någom ftp eller annan adress så kan jag skicka över.

dc?

ozone1.mine.nu?

Är det någon som fått iMovie 3 att funka? Har en god vän som för ett tag sedan köpte en iBook G3 800MHz. Hon har gjort ett enkelt bildspel till vilket hon vill spela in ljud, men iMovie klagar hela tiden på att hårddisken är för långsam. Detta händer också man försöker spela in ljud i ett helt nytt projekt!

Ärligt talat. Inspelning av ljud är ingen tung grej att klara av, så varför skiter det sig? Är det någon som fått programmet att funka?

Programversion 3.0.3

Mvh Jont Olof

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jont Olof
Hon har gjort ett enkelt bildspel till vilket hon vill spela in ljud, men iMovie klagar hela tiden på att hårddisken är för långsam. Detta händer också man försöker spela in ljud i ett helt nytt projekt!
Mvh Jont Olof

Samma sak för min kompis på en iMac G4 800!!! Det funkar nån sekund sen kommer en ruta upp som säger att hårddisken är för slö. Det var så i 3.0 och är lika i 3.0.3. Finns någon lösning på detta så vill vi gärna veta!

1
Bevaka tråden