Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lite 3D info efterfrågas

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Animering

  • Medlem
  • 2003-01-26 21:16

Japp! Bestämde mig för att dela upp UV-mappen i mindre bitar. Fick lite storhetsvansinne och trodde att det skulle bli bättre med en hel map som tog med alla delar
Har haft för lite 3D-tid nu ett par dagar och är sugen att fortsätta med mitt evighetsprojekt "mänskligt ansikte". Slits mellan eufori och förtvivlan.

  • Medlem
  • 2003-01-27 13:00

Går det inte att köra med Hypervoxels om du animerar i LW. Om du använder detta kan du ta vanliga tutorials för eld och testa dig fram...
Finns en del bra tutorials och länkar på flay.com.
Finns det inga presets annars att ladda hem om du har annan programvara?

  • Medlem
  • 2003-01-31 05:38

Jag tänkte bara tipsa om det här praktiska pictogrammet. Skriv ut och sätt upp på lämpliga ställen.

  • Medlem
  • 2003-01-31 14:13

Hur går det med kursen? Har du kollat möjligheterna att importera andra format?
Kollade på Antz igår och man tycker redan att den har åldrats. Texturer och masscenerna ser lite kackiga ut.

  • Medlem
  • 2003-02-02 15:20

Hittade ett freeware som heter Crossroads(PC) i vilket du kan konvertera mellan olika 3d-format. Läste recention på CA-mag hemsida och har ej testat det men det verkar OK.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-02-02 15:50
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Masp:
Hittade ett freeware som heter Crossroads(PC) i vilket du kan konvertera mellan olika 3d-format. Läste recention på CA-mag hemsida och har ej testat det men det verkar OK.

Skall vi leta eller kan du posta en länk?

  • Medlem
  • 2003-02-02 18:59

Kommer en länk här:
crossroads

Bevaka tråden