Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Idag passerar vi ytterligare en milstolpe när den 5000:e medlemmen registrerade sig. För oss alla som följt utvecklingen av sidan är det naturligtvis väldigt roligt att alltfler väljer att bli en del av 99mac.
När vi fick 200 medlemmar i början på Maj 2001 tänkte vi "herregud vad många" men mycket har hänt sedan dess. Särskilt det senaste året har väldigt många nya ansikten dykt upp i diskussionerna - för ett år sedan var vi inte hälften så många medlemmar.
Detta återspeglas naturligtvis i statistiken för 99mac.se och forumet - vi skapar tillsammans fler än 20.000 inlägg i månaden! Inom kort kommer en ny tävling: "Gissa när vi passerar 500k" med fina priser!
Varmt välkomna till 99mac säger jag till alla som registrerat sig!
Skrevs ursprungligen av Foxfire Va?!?! Har Mac OS X utjämningsfunktion även på Internet-sidor!
Jag måste verkligen köpa min eMac snart!
Är det någon som kan ta en skärmdump i Mac OS X på samma sida, så man får se hur det ser ut med kantutjämning?
Mac OS X har textutjämning i hela systemet, inklusive de flesta program från både Apple och tredjepartstillverkare. MS Word är ett undantag har jag hört.
John Gruber skriver här om de förbättringar inom textutjämning som tillkommit i Panther:
Ja kantutjämning finns i XP också men det är inte påslaget efter installationen skulle jag tro. Mitt XP har inte det påslaget i alla fall. Eftersom Björnström, när jag såg bilden, hade redigerat bort sök-knappen så var det enda som kunde visa att bilden togs på XP inte Mac just avsaknaden av kantutjämningen.