Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Canon 300D säljes (Eventuellt!)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min skojige bror har gått och beställt en Canon 300D för mer än en månad sedan. En tid efter detta fick vi in ett återtag på bland annat en Canon D60-kamera jobbet genom Recycler-- som vi direkt tog vara på själva. Nu hade vi inte längre någon nytta av denna 300D, och Martin avbeställde ordern.

Trodde han iallafall! Nu ligger den i ett paket på Regeringsgatan och väntar på att vi hämtar ut den. Men nu har vi inte så mycket nytta av den längre. Vi hade tänkt skicka tillbaks den till Cyberphoto som den beställdes från, men nu efter att ha läst 300D-tråden i detta forum verkar det som att det finns ett sug efter denna kamera. Då kan vi ju sälja den till någon av er istället.

Någon intresserad? Annars skickar vi tillbaks den.

EDIT: Kameran är nu returnerad till Cyberphoto. Slut på tråd!

Senast redigerat 2003-11-26 17:51
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-21 22:16

Skicka tillbaks den. Det blir bökigt med garantier etc. Modellen finns på flera ställen i stan.

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2003-11-21 22:42

JAG är intresserad! Skickar dig ett P.M, Mats!

Som jag skrivit i en uppdatering av första inlägget ovan-- kameran är nu returnerad till Cyberphoto och jag söker därför inte längre efter en köpare. Tack för mig!

1
Bevaka tråden