Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac stänger dörrarna vid 1.000 medlemmar?

Tråden skapades och har fått 68 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-22 03:17

Linus: he he sorry, tyckte det lät konstigt eftersom jag har för mig att jag såg någon nyhet om 5000 medlemar bara någon timme tidigare. (=

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-22 17:32

Trevligt om detta forum kan bli FORUMET macanvändare. Inga murar eller begränsningar, tack!

De som SKRIVER mest kanske ändå inte alltid bidrar mest... Ett väl avvägt inlägg kan väga upp 100 blajiga.

(Edit: Ser nu att tråden är gammal, men jag har samma åsikt för det!)

Jaja, ta bort gamla konton då men snälla sluta stressa.
:eek:

• Medlem
  • International user
  • 2004-07-06 18:19

Och nu grävs tråden upp igen
Jag tror att OS X skapade stora omkastningar gällande vilka som tillhör Maceliten, denna diskussion på 99mac om att vara en liten grupp verkade komma samtidigt som denna omställning.
- helt plötsligt blev gammal kunskap i princip värdelös, såsom "blessa systemmapp", "bygga om skrivbordet", "kasta systemtillägg", och diverse absurda start-up-tangenrbordskombinationer. Med OS X blev istället UNIX-kunskaper, NeXT-kunskaper och serverkunskaper betydligt mer värdefulla.

Jag skulle aldrig ha gått över till Mac på jobbet om det inte vore för OS X. Inte funderat på att köpa en för hemmabruk heller.

jag e väldigt ny här men e inne väldigt ofta och kollar läget... men jag har inte skrivigt så många inlägg för att jag kanske inte kan så mycket ... så i å med att jag läser av de flesta så lär jag mej mera så det måste jy börja med nått.... och i å försej e jag ganska ung :rolleyes:

gammel diskusjon som burde bli kastet

my 0,02$

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-06 20:05

Kul med antika trådar,,, kanske dags för 99history.se

Saker har ju förändrats med tiden - vi har lärt oss betydligt mer om att driva stora forum under dessa år.

Nu funderar vi istället på att stänga forumet för nya registreringar vid 1 000 000 medlemmar.

Bevaka tråden