Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Styrplattan har fått knäppen...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-12-21 01:58

Tjena...

Min styrplatta har ballat ur totalt... när jag för pekaren mot tex vänster så hänger den med men så fort jag släpper fingret från styrplattan så hoppar pekaren iväg tillbaks eller nån annanstans....
Någon som har upplevt samma sak och sitter inne med en lösning?
Har provat och starta om men ingen förbättring...

Kanske skulle säga att det är en 15" PB alu, 1.25Mhz, 2 månader gammal, OS 10.3.2...

Tar tacksamt emot förslag... och ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År alla Mac-nördar

PJ

• Medlem
  • 2003-12-21 18:16

Ehhh....

Efter typ 5 omstarter försvann problemet och nu funkar styrplattan perfekt igen.
Fattar ingenting men vad gör det när allt funkar hehe

PJ

Du hade säkert alldeles för mycket julflott och annan kurja på fingrarna.:-)

• Oregistrerad
  • 2003-12-21 22:42

Har upplevt samma problem efter att packat upp den efter en enkel flygresa. Pillade lite med den och sen försvann det. Återkom ett par gånger för att helt försvinna sedan.
Skumt, men däremot inget flott på händerna.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-22 09:44

Samma här. Förra veckan var den helt hopplös och jag började överväga att byta ut den. Efter en omstart så frågade datorn t.o.m. var min bluetooth mus var för den ville para ihop sig med den, jag som aldrig haft en bt-mus... men efter att ha resetat datorn så började den funkar som vanligt igen men några få undantag och sedan i lördags så funkar den som vanligt igen...

1
Bevaka tråden