- Mondo
- Medlem ●
- Stockholm
Skrevs ursprungligen av Mondo
Jo, jag undrar bara hur många som har en iSight och använder iChat AV?
En här. ISight:en åker på när den behövs, för det är lite bökigt att rigga den varje gång Powerbook:en åker upp på bordet.
På jobbet används den sällan eftersom den #%&¿?#!* Sonicwallen inte kan konfigureras i en handvändning. Lite surt, när man säljer prylen och vill visa.
Jag har en som jag fick på WWDC. Använder den med iChat när jag jobbar...
Skrevs ursprungligen av iGnu
webkamera känns så "cybersexhjälpmedel" av nån anledning. fan jag vill också ha en
Allt är väl vad man gör det till eller? Sätt en yxa i handen på en galen man! Eller ge den till en snickare som skapar något, rätt verktyg i rätt mans hand! Är lite så jag ser på saker...
Jag har en, väldigt praktiskt, jag har sparat många mil med hjälp av den...
Videokonferancer drar mycket mindre bensin än min bil... Med tanke på att alla jag konfererar med ändå har Mac så är iSighten en gåva från den store guden !
God Fortsättning på er !
// Christopher
Skrevs ursprungligen av orat
...och det är därför du vill ha en??
Vad ska man annars se den andra personen för? Då kan man ju lika gärna bara använda "Talk"-funktionen... Nej, fram för mer cybersex med iSight. Har ni inte sett reklamen för 3 där en tjej och en kille klär av sig framför sina telefoner under ett videosamtal och där tjejen tillslut bangar och säger "I'll call you tomorrow..."? Sex har ju drivit fram flera andra teknologiska framsteg så det vore nog bara naturligt att även videokonferenser blir vanligare och vanligare när folk behöver ha cybersex.
Tyvärr har jag varken flickvän eller tjejkompisar med iSight så jag får nog hålla mig till att njuta av nyhetens behag med min iSight så länge...
Har en. använder flitigt för att prata med kompisar i Spanien, USA och Tyskland.
Fick en i julklapp. Ville ha iSight då den skulle vara så jäkla bra.
Är den det eller är det fel på min? Jag har en fördröjning som är ruskigt irriterande, skall det vara så illa, hur är era?
Ruskigt dålig bildkvalitéär det i mörker, har någon något tips?
Skrevs ursprungligen av Randall
Fick en i julklapp. Ville ha iSight då den skulle vara så jäkla bra.
Är den det eller är det fel på min? Jag har en fördröjning som är ruskigt irriterande, skall det vara så illa, hur är era?
Ruskigt dålig bildkvalitéär det i mörker, har någon något tips?
Anslutning?
Skrevs ursprungligen av orat
Samma här. Skulle få prata med mig själv. Förresten, när Bell uppfunnit den första telefonen, hur visste han egentligen att den fungerade? Han hade ju rimligtvis bara sig själv att ringa till och där tutade det ju upptaget.
Det där har jag just läst om.
Det första samtalat någonsin i en telefon var Bell som ringde till sin assistent och sa "Come here, I need you!". Så han hade visst två telefoner från början.